Route 66 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Dennis Werf - WaarBenJij.nu Route 66 - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Dennis Werf - WaarBenJij.nu

Route 66

Door: Dennis

Blijf op de hoogte en volg Dennis

20 September 2013 | Verenigde Staten, Palm Springs

Dag lieve lezers

Zoals Anke al gezegd had was ik niet echt fit, het vorige verslag was vanochtend ook nieuw voor mij aangezien ik 9 uur al lag te slapen.
Rillend in de woestijn is vreemde gewaarwording.
Gelukkig heeft Williams geen nachtleven wat gemist zou worden.

Vandaag heel stuk gereden, 6.5 uur, via deel van de oude Route 66
Wou dit graag van mijn 'to do list' afhalen maar ondanks de legendarische naam is het een hele saaie weg.
Duidelijk dat de weg haar beste tijd ver achter zich heeft want slecht onderhouden wegdek, gesloten en wegroestende tankstations en vervallen dorpjes.
Tot nu toe in Amerika, zelfs op afgelegen plekken, altijd wel een tankstation, wc of lunchgelegenheid te vinden.
Hier onverwacht dus heel blij dat we nog getankt hadden bij vertrek Williams.
De verwachte lunch was nergens te vinden en blazen stonden op knappen.
Aan de kant van de weg nogal wat slangen en schorpioenen, dus ook geen optie.
Anke en ik zijn dus zelden gelukkiger geweest dan dat we op einde in middle of nowhere een klein winkeltje met clean restrooms zagen staan.
Hier wat chips en amandelen met fruitsmaakje (zijn ze hier fan van) bij gebrek aan lunch ingeslagen.
Overigene rijd onze Amerikaan best zuinig. 28.83 miles/gallon of 1:12.3

Rond 4 uur kwamen we aan in Palm Springs, de stek van de sterren, waar ik gelijk voor paar uurtjes het bed ben ingedoken.
Gellukig heeft Anke zich vermaakt met een boek bij het zwembad wat direct aan onze kamer ligt.

Nu ik dit typ begin ik me voor het eerst beter te voelen, hopelijk zet het door.
Wil morgen in Los Angeles nog veel doen.
De laatste dag voor de dag van de terugvlucht.
Blijf duimen.

  • 21 September 2013 - 09:22

    Peter-Jan & Anja:

    Beetje vervelend dat je je niet helemaal topfit voelt, maar ja, het kan ook niet altijd feest zijn.
    Gelukkig heb je een gezonde reisgenoot die zich om je kan bekommeren.
    Slapen doet inderdaad wel eens wonderen.
    Denk dat route 66 een beetje vergane glorie is.
    Er zullen best hele leuke stukken tussen zitten, jullie hebben vermoedelijk een minder mooi stuk gehad. Als je hier volop van wil genieten had je een Harley moeten huren, maar daar lijk je mij niet echt het type voor.
    Geniet er nog even van, neem nog een "palmpje" in Palm Springs en dan weer door naar LA.

    Groeten P-J & A uit HIA

  • 21 September 2013 - 12:47

    Mathy:

    Gelukkig dat je weer al wat beter bent Dennis en kunnen jullie alle 2 de vakantie fit afsluiten.
    Maak er nog een mooi slot van en we zien jullie volgende week. We zijn benieuwd naar de verhalen en natuurlijk ook naar de foto's

    Hopelijk gaat de terugreis ook vlotjes.
    Groetjes uit het Westdorse

  • 22 September 2013 - 01:06

    Dianne:

    Hey vakantiegangers
    Aan alle mooie dingen komt een eind, zo ook aan jullie vakantie, goede terugreis en tot gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Panoramas of the West

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 70335

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 23 September 2013

Panoramas of the West. Westcoast USA

06 Februari 2010 - 21 Juni 2010

Afstudeerstage Coral Lophelia 2010

06 Augustus 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: