Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Dennis Werf - WaarBenJij.nu Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Dennis Werf - WaarBenJij.nu

Grand Canyon

Door: Anke

Blijf op de hoogte en volg Dennis

19 September 2013 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Lieve lezers,

Allereerst even een mededeling dat de foto's van gister net bij het verhaal zijn geplaatst. Internet was gister nogal traag, waardoor het toen niet lukte.

Na wat opstartproblemen en het bericht dat er een omleiding was, zijn we vanochtend vertrokken naar de Grand Canyon via het reservaat van de Navajo indianen.
Bij de Canyon aangekomen bleek dat we het grootste deel zelf konden rijden en dat dus ook gedaan. Bij alle mogelijke uitkijkposten gestopt om te genieten van het schitterende uitzicht en mooie foto's te maken.
Ook nog een deel bezocht met een shuttle bus, omdat we daar zelf niet met de auto mochten rijden. Aangezien Dennis vandaag niet helemaal fit was, de langste wandelpaden en stukken lopen maar achterwege gelaten.

Tegen 18.00uur kwamen we aan in het hotel, waar we eerst voorbij waren gereden omdat het iets verder van de weg ligt en we een bord hadden gemist. Net lekker enorme spareribs gegeten, die mij beter smaakten dan Dennis en waarvan een oude man het mooi vond mij van die grote ribs te zien eten.
Zo lekker een bad nemen en op tijd naar bed, zodat Dennis hopelijk morgen weer wat fitter is.

Morgen lange tocht van 6uur te rijden naar Palm Springs via deel van oude route 66.

• 20 September 2013 - 08:07

Peter-Jan & Anja:

Anke en Dennis, we zijn blij te lezen dat jullie het erg naar jullie zin hebben.
    Dat vandaag een beetje minder is omdat Dennis niet 100% is, mag de pret niet drukken.
    Hier is de zomer echt over.
    Temperaturen zijn gekelderd en volop regen.
    Blijf vooral genieten en veel foto's maken, we kijken er erg naar uit.
    Voor ons is het aftellen nu ook begonnen, volgens mij nog een week of 7 en dan hebben wij ook eindelijk recht op een trekking in Nepal.
    Have fun & enjoy the sun

• 20 September 2013 - 09:14

Oma:

Dit is alweer de laatste reactie die ik zal geven. Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt. Is Dennis weer al wat fitter, zou zonde zijn ,maar geniet toch van de resterende dagen. Dank voor al de mooie foto,s en behouden thuiskomst. gr oma

• 20 September 2013 - 11:33

Dianne:

Hoi Dennis en Anke
    Als jullie weer thuis zijn snel iets afspreken om bij te kletsen en de foto's te bekijken?